your long journey

"God's given us years of happiness here
Now we must part
And as the angels come and call for you
The pains of grief tug at my heart

Oh my darling
My darling
My heart breaks as you take your long journey..."

Hej Pappa!
sorg och saknad är samma sak oavsett om du tror på Gud eller inte. Mitt hjärta har gått sönder av sorg, men jag kan för all del inte förstå att du är borta från jorden. Jag vet ju att du inte tror på Gud, inte jag heller för den delen. fast jag vet att du har det bättre nu. men jag saknar dig...

"Oh the days will be empty
The nights so long without you my love
And when god calls for you I'm left alone
But we will meet in heaven above..."

När saknaden är så stor och jag inser att jag måste släppa taget om att träffadig här på jorden igen, det vet jag att vi inte kommer att göra. Inte i detta medvandet. Jag tror inte på himlen som en uppsamling hos Gud, men jag tror och känner att jag kommer att möta digigen. Jag vet det. Vi ses pappa. Ha det bra så länge!

Många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback